Viktor B.

Goed deskundig advies

SvdB

Zeer goede service: tegen 17:00u telefonisch contact met de eigenaar, koelkast had het begeven. Ondanks problemen met bestellen en betalen via de website (geen van beide lukte), werd de volgende... Zeer goede service: tegen 17:00u telefonisch contact met de eigenaar, koelkast had het begeven. Ondanks problemen met bestellen en betalen via de website (geen van beide lukte), werd de volgende ochtend een nieuwe koelkast thuis afgeleverd. Betaling in termijnen was ook geen probleem; let wel: er was dus nog geen aanbetaling gedaan! Hartelijk dank voor de goede service en het geduld. De kans dat ik weer bij jullie aanklop wanneer ik een nieuw apparaat nodig heb, is bijzonder groot.

Maria Rosewell-Franken, rapportcijfer 10! Bedankt Elres, we blijven contact houden!

Elres werd zo’n 2 jaar geleden aangeraden door mijn broer en we hebben hier geen seconde spijt van gehad! Inmiddels hebben wij een nieuwe grote tv in de huiskamer, een kleine tv in de keuken,... Elres werd zo’n 2 jaar geleden aangeraden door mijn broer en we hebben hier geen seconde spijt van gehad! Inmiddels hebben wij een nieuwe grote tv in de huiskamer, een kleine tv in de keuken, een top voor het gasfornuis en een nieuwe koel/ijskast! Alles keurig geïnstalleerd en als ik een vraag heb van hoe ik iets moet doen wordt het prima telefonisch uitgelegd!

Maria R-F

Wij doen al sinds enkele jaren zaken met Elres en zijn uitermate tevreden! Hopen nog lang met Elres contact te hebben en raden onze vrienden en familie altijd als eerste bedrijf aan om contact mee... Wij doen al sinds enkele jaren zaken met Elres en zijn uitermate tevreden! Hopen nog lang met Elres contact te hebben en raden onze vrienden en familie altijd als eerste bedrijf aan om contact mee op te nemen! Dank en groeten, Elres!

ArjenAH

Prima winkel goed om zaken mee te doen.

Andrew Jones

Service ,vriendelijkheid top

Robert

Beste service in heel noord holland , kan het iedereen aanbevelen

Nely Versluis

Prima service, deskundig en vriendelijk

Joyce

Een persoonlijke service waarbij een fijne communicatie is over je bestelde product.