Esther

Tijdens de gehele studie niks gemerkt van de persoonlijke begeleiding die beloofd wordt. Door de overname van NCOI was de hele opleiding anders dan op de Open Dag. 4 keer een wissel van studiecoach gehad die mij niet herkende als ik door de gang liep. De examencommissie wees mijn scriptie af nadat deze eerder was goedgekeurd en verwachtte van mij dat ik helemaal opnieuw begon ook toen heb ik geen enkele hulp gekregen van mijn studiecoach. Buiten een aantal aardige leraren is er niks positiefs aan deze opleiding. De administratie afdeling functioneert niet naar behoren en heeft meerdere malen foute zaken doorgegeven aan DUO van iedereen uit mijn leerjaar. Na afronding van de opleiding ben ik nog 8 maanden bezig geweest om mijn diploma in DUO te krijgen en de correcte gegevens in het DUO systeem. Van Schoevers heb ik geen enkele hulp gekregen behalve dat ik de hele tijd werd verwezen naar DUO want de fout lag absoluut niet bij Schoevers volgens de administratie. Uiteindelijk heb ik het na 8 maanden zelf kunnen oplossen met DUO die duidelijk aangaven dat Schoevers iets verkeerds in het systeem had gedaan. Oftewel deze opleiding is ontzettend duur en dit is het niet waard.

Reactie Schoevers:

Beste Esther,
Wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent. Ik ga hier graag met je over in gesprek. Ik zal je een mail sturen.
Heleen van Lieshout
Directeur Schoevers voltijd