Maurice Telkamp

Ik heb al eerder feedback geplaatst over Schoevers hier maar wil graag even de voortgang verwoorden: Ik wou stoppen met Schoevers om de eerder gegeven redenen, maar als ik dit wil doen moest ik wel even het eerste schooljaar volledig betalen. Omdat ik dat niet zag zitten en Schoevers ook een 1-jarige variant aanbiedt van mijn opleiding heb ik er nu maar voor gekozen om mijn opleiding, tegen betaling natuurlijk, om te zetten naar de 1-jarige variant zodat ik er in elk geval nog met een dilpoma van af kan komen. Nu belt Schoevers mij net op dat zij de vakken die ik in de 1-jarige variant zou krijgen niet kunnen leveren en ik kan kiezen tussen het volgen van de vakken op een locatie die minimaal een uur rijden bij mij vandaan is op dagen die mij niet uitkomen, of gratis stoppen met de opleiding. Nou, als ik eerder had geweten dat ik gratis kon stoppen bij Schoevers, omdat dit niet de eerste keer is dat ze niet kunnen leveren wat ze aanboden, had ik dat zeker gedaan. Maar goed, ik zit nu te twijfelen om te stoppen of niet omdat ik ondertussen al zo veel geld in die school heb gepompt dat ik het zonde vind om weg te gooien, maar goed, een waarschuwing voor een ieder die overweegt bij Schoevers te studeren: DOE HET NIET. HET IS EEN FINANCIËLE VAL. Je hebt meer kans op een hogere functie in je carrière wanneer je met het geld dat je anders aan Schoevers uit zal geven je baas om probeert te kopen.

Reactie Schoevers:

Beste Maurice,
Hartelijk dank voor jouw feedback.
Wij vinden het jammer om na ons positieve telefoongesprek jouw terugkoppeling te lezen.
Mocht je dit nog graag telefonisch willen bespreken dan staan wij je uiteraard graag te woord.
Met vriendelijke groeten,
Petra