Maurice Telkamp

Ik volg nu de opleiding Officemanagement maar ik heb zeker spijt dat ik voor Schoevers heb gekozen. De begeleiding is bijna nihil en als vakken worden geannuleerd door te weinig studenten krijg je de keuze om 2 uur te reizen naar een andere locatie op de geplande avond, een tijd te kiezen die je niet uitkomt of een E-learning module. In mijn geval was ik geforceerd te kiezen voor de E-learning, maar ik betaal nog steeds vol voor de opleiding en zie bijna niks van waarde voor dat geld terug. Verder wordt de controle van opdrachten en examens vaak uitbesteedt naar NCOI leraren, die een andere maatstaf hanteren die Schoevers niet gebruikt waardoor de eisen en richtlijnen die Schoevers geeft voor haar eigen opdrachten niet langer relevant zijn voor de opdracht, omdat de opdracht beoordeeld wordt aan de hand van de organisatie aan wie het controleren van de opdracht uit is besteedt. Kort omschreven ervaar ik Schoevers als een luie organisatie die alleen op geldklopperij uit is

Reactie Schoevers:

Beste Maurice,
Inmiddels heb je telefonisch contact gehad met jouw studiebegeleider en zijn jullie samen tot een oplossing gekomen.
Uiteraard hopen we dat je jouw studie op een positieve manier kan doorlopen.
Vriendelijke groet,
Schoevers.