Laura

De opleiding die ik volgende stond op dat moment nog in de kinderschoenen, dus het was vrij rommelig. Erger vind ik dat er na de opleiding, bij het doen van een vervolgopleiding of het zoeken naar documenten de school niets doet. Van 'upgrades' van het system waardoor gegevens zijn kwijtgeraakt tot het aanschrijven van extra kosten voor een gewoon getuigschrift is deze opleiding verre van behulpzaam. Ik zou deze opleiding niemand aanraden; er zijn betere scholen en mijn zusje (afgestudeerd Universiteit Leiden) krijgt veel meer hulp van haar ex-opleidingsinstituut. De harde waarheid is dat deze school alleen in Nederland naamsbekendheid geniet welke op een verleden rust dat niet meer is. Duur en geen service.

Reactie Schoevers:

We vinden het vervelend als onze dienstverlening onverhoopt niet naar verwachting is verlopen en hierin zien wij als opleider altijd een leerpunt. We verdiepen ons graag in de persoonlijke ervaring en situatie. Helaas stelt de huidige informatie ons niet in de gelegenheid om persoonlijk contact op te nemen met de studente. Derhalve nemen wij de feedback uit deze review mee in ons proces ter verbetering van de kwaliteit van onze dienstverlening.
Schoevers

Score voor Schoevers: 1/5