Ik vond de opleiding tot medisch secretaresse erg goed. In de verschillende modules kwamen de aspecten naar voren die je nodig hebt voor het beroep. Je moet wel veel werk thuis doen en goed het huiswerk bijhouden. Dus als je naast de opleiding (fulltime) werkt, dan is dat wel heel zwaar. Als je regelmatig tijd vrijmaakt om te leren dan haal je wel hele mooie cijfers.
De medische modules zijn heel erg leuk en heel erg leerzaam. De manier van toetsing is ook goed en je hebt het idee dat je echt wat leert.
Nadelig vond ik dat je niet altijd les had op de locatie van je voorkeur. Houdt hier van te voren met inschrijven rekening mee. De locaties van de lessen worden namelijk bepaald aan de hand van het aantal deelnemers voor de modules.
Ander nadeel vond ik dat er verschil is tussen de docenten bij een module. Bij sommige modules moet je een mondeling of werkstuk als toets doen. Ik deed die op de manier die mijn docent mij had aangeleerd, maar mijn beoordelaar had hier andere ideeën over. Ik had het idee dat de docenten met de beoordeling dus niet op één lijn zitten.

Score voor Schoevers: 4/5