Ilse

Super fijn advies gehad in de winkel. Fijn mee gedacht en advies op maat gegeven. Was speciaal naar de winkel toe gereden. Inmiddels ook al een keer online besteld. Snelle levering, keurig verpakt!... Super fijn advies gehad in de winkel. Fijn mee gedacht en advies op maat gegeven. Was speciaal naar de winkel toe gereden. Inmiddels ook al een keer online besteld. Snelle levering, keurig verpakt! Op de site staat per product heel fijn de uitleg beschreven.

Advies op maat, snelle levering.

Debbie Ariëns

Juiste producten en snelle levering

Duidelijke site en duidelijk beschreven

Ronde

Fijne website, snel en heel netjes bezorgd. Er miste wel een artikel, waarbij in eerste instantie werd gesteld dat deze wel ingepakt was en daarna reactie uitbleef. Na een nieuwe mail van mijn kant... Fijne website, snel en heel netjes bezorgd. Er miste wel een artikel, waarbij in eerste instantie werd gesteld dat deze wel ingepakt was en daarna reactie uitbleef. Na een nieuwe mail van mijn kant uit werd het geld echter wel teruggestort. Dus uiteindelijk wel prima opgelost.

Netjes ingepakt bezorgd

Op tijd
Netjes in gepakt
Fijne website

Schmink&Sa

Goed telefonisch beteikbaar, rustig en vriendelijk geholpen, goede tips.

Zie boven

Maartje

Maartje

Snelle levering, goede kwaliteit producten.

🌻

🦄

😻

A. Campen

Ik had snel de producten die ik zocht voor een goede prijs. Ook snelle levering.

Kim

Snelle en nette levering- product precies zoals omschreven.

Nette, snelle levering en goed product voor een mooie prijs.