Lennart

Telefonisch contact gehad en advies op maat gekregen. Het zou handig zijn als de aanbieding voor de taxatie + bouwkundige keuring niet alleen voor het pakket goud, maar ook voor zilver en brons beschikbaar zou zijn.

Beschrijf hier uw ervaring aangaande het maken van de inspectieafspraak en het terugkoppelen van afspraken

Afspraak was snel gemaakt

Beschrijf uw ervaring aangaande de contactmomenten met ons back-office

Goede service, ik had een paar keer dezelfde persoon aan de telefoon dus dat klinkt vertrouwd

Beschrijf hier uw ervaring aangaande de inspectie ter plaatse

De inspectie verliep vlot en grondig, aandachtspunten werden er snel uitgepikt + onderbouwd

Beschrijf uw ervaring met contactmomenten met onze inspecteur

Goed advies met genoeg keuzevrijheid om zelf tot een beslissing te komen

Heeft u aanbevelingen ter verbetering van de dienstverlening?

Misschien zou het toch handig zijn om een 06 nummer van de inspecteur te hebben voor een snelle afhandeling.

Reactie Schippers Bouwconsult:

Bedankt voor deze review, en de adviezen.
Wij zijn momenteel bezig met het wijzigen / aanpassen van onze website en gaan inderdaad een combinatiepakket aanbieden met zilver en met brons.
We zijn begonnen met de combinatie met goud aangezien we merken dat veel mensen behoefte hebben aan verduurzaming. In dat geval biedt het goud-pakket de meeste informatie.
Het 06 nummer van de inspecteur verstrekken we op voorhand eigenlijk liever niet. De inspecteur loopt veel inspecties en neemt dan niet de telefoon op. Wij hebben het liefst dat vragen cenbtraal op kantoor binnenkomen, zodat de inspecteur op een goed moment u kan terugbellen en de tijd voor u kan nemen.

Score voor Schippers Bouwconsult: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: Man
Leeftijd: 25