Johan van Zutphen

Wij hebben Schippers Bouwconsult gevonden via Google. De website is helder en geeft goede uitleg. Het bestelproces is gemakkelijk en helder. Alles online tot de betaling aan toe.

Beschrijf hier uw ervaring aangaande het maken van de inspectieafspraak en het terugkoppelen van afspraken

Het plannen van de inspectieafspraak is geheel door Schippers Bouwconsult gedaan. We hebben onze voorkeuren aangegeven en kregen netjes een telefonische en e-mail terugkoppeling van datum en tijdstip van de inspectie. Ook was de naam van de inspecteur vooraf bekend. Heel helder. Erg fijn.

Beschrijf uw ervaring aangaande de contactmomenten met ons back-office

Onze vragen werden netjes en duidelijk beantwoord.

Beschrijf hier uw ervaring aangaande de inspectie ter plaatse

De inspectie ter plaatse was erg grondig. We werden tijdens de inspectie meegenomen in de inspectie resultaten en na de inspectie werden we ook nog eens bijgepraat. We kregen veel informatie en advies. Alle vragen zijn volledig beantwoord.

Beschrijf uw ervaring met contactmomenten met onze inspecteur

Tijdens en na de inspectie is de inspecteur erg communicatief. Hij heeft goede uitleg gegeven en goed de tijd genomen voor beantwoording van al onze vragen.

Heeft u aanbevelingen ter verbetering van de dienstverlening?

Wij hebben geen verdere aanbevelingen. VOORAL DOORGAAN. We zijn erg tevreden.

Reactie Schippers Bouwconsult:

Dank u voor de uitgebreide beantwoording van alle vragen in deze enquette. Dit helpt ons zeer.

Score voor Schippers Bouwconsult: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: Man
Leeftijd: 37