Kundige keurder, wist waar hij het over had, maar beetje workaholic, niet helemaal mijn type.
Daarnaast werd het rapport welliswaar binnen 1 dag geleverd, maar pas 's avonds laat gemailed.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank voor uw beoordeling. Hoe u aan de hand van 1 (feitelijk vluchtige kennismaking van ongeveer een uur lang) kunt bepalen of iemand workaholic is of niet is erg interessant. Of het ter zake doet is overigens de vraag. Overigens hebben wij een Bouwkundige Keuring voor u uitgevoerd. Of de inspecteur in kwestie "uw type" is lijkt ons dan ook weinig relevant, als hij maar ter zake kundig is. Of niet?
Op het moment van opdrachtverstrekking en inspectie was u bekend met het feit dat wij deze inspectie last minute hadden overgenomen van een zieke conculega. Dit om uw aankoop-proces niet te verstoren. Wij hebben u ook netjes op voorhand aangegeven dat de rapportage inderdaad in de avonduren zou worden aangeleverd in verband met een volle agenda. Dat u hier nu een issue van maakt betreuren wij enigzins aangezien wij er alles aan hebben gedaan u van dienst te zijn en hiervoor onze planning hebben omgegooid.

Score voor Schippers Bouwconsult BV: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: Man
Leeftijd: 30