Klantenservice
Levering
Producten

Rijswijk

Slechte ervaring met Schippers Bouwconsult.
Opdracht gegeven voor het uitvoeren van een vochtkeuring. Voorafgaand aan het verstrekken van de opdracht is voldoende informatie gegeven waaruit opgemaakt had kunnen worden dat het een expertise was, toch is mij op 29/04 telefonisch geadviseerd om een bouwkundige keuring te bestellen. De opdracht moest voor aanvang volledig betaald worden. Eerste afspraak is 3 minuten voor aanvang geannuleerd ivm een kapotte vochtmeter. Zelf uiteindelijk contact op moeten nemen voor het maken van een nieuwe afspraak. Tijdens bezoek bleek dat een expertise (ander tarief) beter paste bij de opdracht maar dat dit onder de bestaande opdracht uitgevoerd zou worden.

De beloofde oplevertermijn was ~10 werkdagen. Uiteindelijk is het rapport (rev. 2) na 42 werkdagen (60 kalenderdagen) ontvangen. Gedurende deze periode (zeker tot ontvangen rev.1) zijn er vele pogingen tot contact geweest (telefonisch contact met kantoor > beloften dat het rapport de volgende dag/week zou worden gestuurd, dat er terug gebeld zou worden (nooit nagkomen), email en normale briefpost > geen respons, aangetekende brief > geweigerd). Andersom is na het verstrekken van de opdracht nooit proactief contact opgenomen om mij te informeren over de status/vertraging. Het uiteindelijke rapport bevatte een aantal slordigheden die nog een 11 kalenderdagen kosten om te herzien.

De excuses m.b.t. e-mails die in de spamboxen zouden zijn beland (bij mij of bij dhr. schippers)... zijn weinig geloofwaardig en niet professioneel.

Conclusie, inhoudelijk kundig maar alles erom is weinig professioneel en frustrerend om mee te werken.

Score voor Schippers Bouwconsult BV: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 33