Snelder

Op de website wordt aangegeven dat er binnen 5 werkdagen na inspectie het bouwrapport toegezonden wordt. 10 dagen na inspectie is het rapport nog steeds niet ontvangen. Klantenservice staat je goed te woord, maar kunnen je niet helpen. Als je op zoek bent naar een bedrijf die spoedig levert conform afspraak, dan zou ik op zoek gaan naar een ander.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Bij deze opdracht was een bijbetaling in verband met de omvang van het object verschuldigd. Netjes binnen de oplevertermijn is door ons een verzoek tot aanvullende betaling met mogelijkheid tot download van de rapportage na betaling toegezonden. Dit verloopt via onze payment provider. Naar verluid is deze mail niet aangekomen danwel ontvangen. Helaas kunnen wij niet aansprakelijk zijn voor de (juiste) aflevering van mail door derde partijen danwel de ontvangst van deze mail bij u. Wij hebben dit voorval binnen 6 werkdagen na inspectie opgelost, en niet zoals u stelt binnen 10 dagen. Dit voorval is opgelost door de mail met betaalverzoek en download na betaling nogmaals te verzenden.

Score voor Schippers Bouwconsult BV: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 34