Dani van laar

Belachelijke service. Met IDeal moest ik vooraf betalen op de site, word ik de volgende dag terug gebeld dat ze notabene helemaal niet in onze regio komen. Vriendelijk gevraagd om het geld terug te storten, maar anderhalve week en tig telefoontjes verder NÓG geen geld ontvangen. Meneer schippers is zelf totaal onbereikbaar want is steeds niet aanwezig, en elk telefoontje met andere medewerkers wordt er beloofd dat het gelijk wordt overgemaakt. Wij gaan maar andere stappen ondernemen.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij hebben nadat u (zonder enig telefonisch overleg vooruit) op zaterdag online bestelde op maandag gebeld en de order geannuleerd aangezien een van onze inspecteurs in uw regio ziek was en wij op korte termijn planningstechnisch geen mogelijkheid zagen uw aanstaande woning te keuren. Dit is heel wat anders als "in uw regio niet werken". Vervolgens hebben wij netjes de annulering verwerkt en uw geld is (volledig en zonder aftrek van annuleringskosten waar wij wel recht op hadden conform de door u bij opdrachtverstrekking geaccepteerde algemene voorwaarden en het herroepingsrecht) netjes binnen de wettelijke termijn (14 dagen) gecrediteerd. Wij hebben u bij het annuleren netjes op de hoogte gebracht van de verwerkingstermijnen, van onze kant hebben wij u constant netjes te woord gestaan en uitleg verstrekt. We hebben uw toonzetting zowel mondeling telefonisch als schriftelijk en nu in deze beoordeling niet als netjes ervaren en betreuren uw attitude en trap na in deze terwijl u zeker niets te klagen heeft.

Score voor Schippers Bouwconsult BV: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 24