Klantenservice
Producten

Jo

Slecht

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Klant heeft ons ingeschakeld voor een opleveringskeuring.
Vervolgens bleek klant bij de oplevering allerlei geschillen te hebben met de aannemer. Zaken waar vervolgstappen in genomen dienen te worden door klant en zaken waar klant door een (logisch) gebrek aan kennis van de bouw (niet kunnen lezen van plattegronden en geen gevoel kunnen ontwikkelen bij ruimten onder een schuine kap) zich door de aannemer "genomen voelt".
Bij een oplevering kunnen wij hierin echter niets anders betekenen als dan klant een uitgebreide uitleg verstrekken en proberen mee te denken richting mogelijke oplossingen.
Dit is dus ook gebeurt. Vervolgens hebben wij de oplevering doorlopen en de waarnemingen welke bij de oplevering zijn gedaan en welke bij een oplevering behoren zijn vastgesteld in een Proces Verbaal van Oplevering. Bij het na-bespreken in de keet kwam de frustratie bij klant aangaande de aannemer wederom boven. Wederom hebben wij hierin getracht om duidelijkheid te verschaffen echter klant leek geen begrip te hebben. Dit vertaald zich vervolgens in deze beoordeling.
Conflictbemiddeling behoort niet bij een oplevering. Zeker niet wanneer getracht word ons in de eindfase zonder enige voorgeschiedenis in het verhaal te betrekken bij een eenmalige actie zoals een oplevering.

Score voor Schippers Bouwconsult BV: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 28