Klantenservice
Levering
Producten
Gilles

Bouwtechnische inspectie voor een woning in Zaandam verliep goed. De rapportage ziet er goed uit. Duidelijk en met ingeschatte prijzen.

De levering van de rapportage is te laat. Beloofd wordt om dit binnen 5 werkdagen te leveren. Dat is niet gelukt. Op de 6e dag kwam het rapport om 9 uur 's avonds binnen. Dit alles na mijn mail op de 5e dag en verschillende telefoontjes op de 6e dag.

Dit levert mij dusdanig veel stress op dat dit helaas de waardering drukt. De belofte van een levering binnen 5 werkdagen zoals dit op de website wordt vermeld, wordt helaas niet nagekomen. En dat in een tijd waar het kopen van een woning al hectisch genoeg is.

Als je de levertijd echter geen probleem vindt dan raad ik deze inspecteurs aan. Ze doen goed werk en het het geleverde rapport is duidelijk en met geschatte prijzen.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

uw rapport is netjes binnen 5 werkdagen na de inspectie geleverd. In uw telling telt u de dag van inspectie mee, dit is niet wat wij communiceren.

Wij betreuren het overigens dat u niet tevreden bent! We vinden het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn, ik ga u opbellen om een poging te doen u alsnog enthousiast te krijgen.

Score voor Schippers Bouwconsult BV: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 54