Ik denk dat ik de verkeerde adviseur (van den Hurk) bij Schipper Ede heb getroffen. Een adviseur die absoluut niet flexibel is en geen enkele moeite wil doen voor mensen waarvan de opdracht geen standaard werk blijkt te zijn. Niet naar andere oplossingen zoekt, terwijl hij misschien nog meer geld aan de opdracht had kan verdienen. Klantgerichtheid ver te zoeken bij deze meneer. Zou ik bedrijf aanbevelen dat is lastig, maar door deze meneer zeg ik Nee.

Reactie Schipper-Ede:

Geachte mevrouw Middendorp,
Vervelend om te vernemen dat u het contact en verloop van uw order omtrent de schuifpui op deze wijze ervaren heeft.
Wij trachten elke klant binnen onze beschikbare tijd de juiste aandacht te geven om zo het werk tot een goed einde te kunnen brengen.
Hierom zijn we ook (kosteloos) vanuit onze firma te Ede afgereisd naar uw woning te Alphen aan den Rijn met een monteur.
Dit om door de monteur op locatie te laten beoordelen of wij uw werk goed en deugdelijk zouden kunnen uitvoeren.
Bij het inmeten is naar voren gekomen wat ook al tijdens ons onderhoud per telefoon en communicatie met foto’s besproken en aangegeven is. Uw werk voor ons als schuifpuien producent en plaatser is te ingrijpend. Voor de werkzaamheden welke hiermee gepaard gaan, zijn onze monteurs helaas niet opgeleid.
Om onze garantie te kunnen bieden en waarborgen hebben wij u hierom geadviseerd zelf een aannemer in te schakelen om de benodigde voorbereidende werkzaamheden uit te laten voeren.
Ons inzien berust het geheel op een misverstand waarbij wij wellicht inderdaad nog meer input hadden moeten vertonen om u bovenstaand te verduidelijken.
Wellicht dat we in de toekomst alsnog wat voor u mogen betekenen voor u.
Met vriendelijke groet, team Schipper-Ede.

Score voor Schipper-Ede: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee