Irma

Boeken vond ik interessant, alhoewel het boek van de laatste module eigenlijk niet ingezien hoefde te worden vanaf hoofdstuk 4 (werd door docent verteld). De docenten zijn allen vaardig en goed bereikbaar. De docent van de laatste module heeft meermaals lang laten wachten met een reactie en op het laatst helemaal geen reactie gestuurd. Dit vind ik echt niet goed. De opleiding, maar zeker de laatste module heeft veel impact gehad op privé en ook op het werk en heeft geresulteerd in het feit dat ik nu meer weet van Millennials dan van de inhoud van die module. Maar ik ben geslaagd en dat is voor mij belangrijk. Het geeft me vertrouwen in de toekomst en heb door de opleiding meer inzicht in mijn eigen organisatie gekregen en de manier waarop besluiten (moeten) worden genomen.
De prijs van de opleiding is gebaseerd op o.a. huur van de locaties: dit is niet van toepassing geweest. Ik verwacht een teruggave van inschrijfgeld voor mijn werkgever.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Beste Irma, allereerst gefeliciteerd met het behalen van je diploma! Dankjewel voor het delen van deze punten. We zullen je feedback betreffende de werkdruk, de lesinhoud en de docent met ons meenemen. Dit helpt ons verder bij het verbeteren van onze opleiding. Zou je je verzoek tot teruggave van een gedeelte van de kosten via e-connect bij ons in willen dienen? Onze afdeling Studiebegeleiding helpt je dan graag verder. Alvast bedankt en veel succes met het toepassen van de opgedane kennis en vaardigheden!
Met vriendelijke groeten,
Scheidegger Opleidingen