Ik ben zeer ontevreden over de administratie. Heel slecht hoe mijn EVC-traject aansloot op deze opleiding. Ik hoefde alleen mijn examens af te ronden, dan zou ik in principe al klaar zijn. Niemand die dit begreep. Telkens opnieuw bellen, mailen, opnieuw bellen en mailen. Vervolgens weer van het kastje naar de muur gesmeten. De administratieve medewerkers deden aardig aan de telefoon omdat zij werden opgenomen. De mails daarintegen heb ik als hondsonbeschoft ervaren. Door vol te houden heb ik een jaar later toch mijn diploma ontvangen. Ik zat er een tijdje emotioneel doorheen en kon niet eens vieren dat ik mijn diploma behaald had. Het duurde even voordat ik er weer bovenop kwam. Echt verschrikkelijk dit!
Ik zal nooit iemand aanbevelen een opleiding via NCOI of Scheidegger te volgen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Beste, allereest bedankt voor het delen van deze waardevolle feedback. Goed dat je je ervaringen over de communicatie met ons deelt. We kunnen ons voorstellen dat deze situatie verre van ideaal is en je je diploma graag eerder in handen had willen hebben. We zullen je feedback met ons meenemen omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We willen je desondanks feliciteren met het behalen van je diploma en hopen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons dan alsjeblieft weten!
Met vriendelijke groeten,
Scheidegger Opleidingen