Karin

Ik heb de opleiding als zeer waardevol ervaren. Het was een heftige periode en merk dat de combinatie werken/leren/privé soms heftig was (zeker in coronatijd!), mijn opleiding sluit precies aan bij mijn werkveld. Ik heb het roer omgegooid en ben een hele andere beroepstak ingeslagen, hierdoor ben ik aan het werk gegaan voor een voor mij onbekende maar zeer interessante omgeving. In mijn werk ben ik gelijk in het diepe gegooid en kreeg veel vertrouwen, dit in combinatie met het e-learning traject maakte dat ik het best heel pittig vond. Helaas was er voor mij in de omgeving geen mogelijkheid om klassikaal les te krijgen, in een aantal situaties heb ik dit wel gemist en kostte mij dit extra energie om uit te zoeken.
Ik heb Scheidegger als prima ervaren, met vragen kreeg ik altijd gelijk iemand aan de lijn die met mij mee ging kijken of meedacht.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hi Karin, fijn om te lezen dat je de opleiding als zeer waardevol hebt ervaren. Hier zijn we erg blij mee! Verder begrijpen we heel goed dat het een zware periode is geweest, maar erg fijn dat je dit zo goed hebt opgepakt. Bedankt voor je feedback.
Scheidegger Opleidingen

Score voor Scheidegger Opleidingen: 4/5