Scarban

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Marijke van Boxstaele-van Zantwijk

Ik gebruik het product nu 3 weken en zie dat de twee littekens al minder zichtbaar zijn. Tevens ook aangeschaft om ze te beschermen tegen de zon, dat ook daadwerkelijk zo is.
Het enige minpuntje is dat de pleister op mijn voorhoofd minder goed kleeft. Wellicht door meer “vettigheid” van mijn huid? Op mijn arm blijft hij wel goed zitten.
Pleister goed wassen met bijgeleverde zeep en huid ‘vetvrij’ en droog maken helpt, echter na 6 uur begint pleister aan onderkant weer langzaam los te laten.
Ik weet niet of de Scarban pleister geschikt voor de beweegbare delen van het lichaam beter zou volstaan/ dit minder heeft?

Reactie Scarban:

Wat fijn om te lezen dat je positief bent over de Scarban siliconenpleisters.
De reden dat de pleister op het voorhoofd minder goed blijft plakken kan inderdaad te maken hebben met de vettigheid van de huid. Ook zweet je waarschijnlijk iets meer op deze plek (vooral met dit warme weer). Het reinigen van de pleister en het knippen van de ronde randjes is inderdaad een goede eerste stap. Je zou de pleister kunnen fixeren met een hechttape, maar kan heel goed begrijpen dat dit niet de voorkeur heeft op je voorhoofd.
Je kunt ook overwegen om siliconengel te gebruiken voor het litteken op je voorhoofd: Scarban Velvet Touch. Deze bevat geen UV-filter. Je zou hier overheen een zonnebrandcrème kunnen aanbrengen als de gel opgedroogd is, om het litteken te beschermen tegen UV-straling.
Succes met het herstel van het litteken. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan horen we het graag.

Score voor Scarban: 3.5/5
Scarban siliconen sheets elastic