2020 beoordelingen

verwerkingssnelheid:
klantvriendelijk:

Abbenbroek

Prijzen zijn onduidelijk beter is als men de band binnen heeft een prijsopgave te sturen naar client

Reactie Scanit.nl:

Bedankt voor uw beoordeling, u heeft hierover ook al telefonisch contact met ons gehad. Jammer dat u een beoordeling van 2 sterren geeft op vrijwel alle punten, enkel gebaseerd op de kosten, de opnamen zelf heeft u nog niet bekeken, want deze liggen nog bij hier.
U heeft 1 Hi8 videobandje ingezonden, de kosten voor het digitaliseren daarvan worden berekend per 120 minuten, zoals ook op onze website staat. Uw bandje bleek echter, deels, in LP (long play) opgenomen te zijn, waardoor deze meer dan 2 uur opnamen bevat. Hierdoor zijn de kosten hoger dan voor een bandje van maximaal 120 minuten en zijn er ook twee DVD's nodig om e.e.a. op te kunnen zetten.
We zien pas dat het bandje een opname van dergelijke lengte heeft als deze bij het digitaliseren langer door blijft lopen, op dat moment is het werk echter al bezig. We kunnen dit helaas niet vooraf zien. De enige die vooraf kan weten wat en hoeveel er op het bandje staat is de klant. Helaas kunnen we dit dus niet anders aanpakken.

Score voor Scanit.nl: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee