Patty Beekman-Geerligs

Na uitgebreid telefonisch overleg en info voorafgaand aan de aankoop hebben we de http://sapmachines.nl/slowjuicers/hurom/hurom-hf-sbe11-second-generation-slowjuicer gekocht. Een mooie, stevige, design machine met gescheiden pulp afvoer. De service 2 jaar na aankoop was ook perfect. Een onderdeel werd kosteloos binnen 2 dagen toegestuurd.

Na uitgebreid telefonisch overleg en info voorafgaand aan de aankoop hebben we de hurom-hf-sbe11-second-generation-slowjuicer gekocht. Een mooie, stevige, design machine met gescheiden pulp afvoer. Toen mijn slowjuicer na een jaar stilstand (wegens ziekte) plotseling niet meer werkte had ik binnen 2 dagen, zonder gezeur, kosteloos een nieuw onderdeel in huis.

Het 'aanstamp' onderdeel was lek na schoonmaken in de vaatwasmachine.
en
Ook al kun je alles uit elkaar halen, het is nog steeds een heel gedoe om alles elke dag schoon te maken. Als de onderdelen vaatwasmachinebestendig zouden zijn, zou dat een stuk schelen. Nu maak ik daardoor nog veel te weinig gebruik van de machine en daar is hij eigenlijk te duur voor. Zonde van zo'n mooie investering. En zonde voor mijn gezondheid.

Score voor Sapmachines: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
hurom-hf-sbe11-second-generation-slowjuicer