Geert Metselaar

Ik bestelde een horizontale slowjuicher. Die lekte op een plaats waar dat niet moet en bleek achteraf ook wat minder geschikt wanneer je vooral zacht fruit wilt verwerken. Ik heb dat gemeld en binnen een dag was daarover contact geweest met de leverancier en was ik geĆÆnformeerd. Met de mededeling dat ik waarschijnlijk toch ook een minder goede keus had gemaakt.
Gemeld dat ik gebruik zou willen maken van de mogelijkheid: "bij niet tevreden kun je binnen 14 dagen de machine terugsturen"
Zonder problemen kreeg ik direct het etiket met barcode terug en een keurig advies wat voor mij waarschijnlijk beter passend zou zijn. We hebben elkaar ook via de telefoon gesproken.
Inmiddels is de nieuwe machine al weer onderweg.
Zeer content over de manier waarop dit is opgelost. Echt super.

Mooie overzichtelijke site.
snel en accuraat wanneer er iets wat niet is gegaan zoals de klant wil. Voldoen heel netjes en voorkomend aan hun toezegging dat je binnen 14 dagen kunt afzien van de koop.
Kortom: fantastisch goed geholpen en prima geadviseerd over een alternatief. Daar kun je wel een sapje op nemen.

op de website staat ook bij de horizontale juichers het hele rijtje wat de machine kan. In geval er bij had gestaan dat dit type juichers minder geschikt is voor het verwerken van vruchten met veel sap had ik waarschijnlijk direct een andere gekozen.
Het is misschien niet verkeerd om ook aan te geven waar een bepaalde machine niet direct het hoogste in scoort of een beperking ligt.

Score voor Sapmachines: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
oscar slowjuicher