20928 beoordelingen

Deskundigheid medewerkers
Levering

Super slechte service. Wasbak besteld. Die overigens nog steeds wordt aangeboden op de website. 3 maanden later na betaling laten ze pas weten dat deze niet meer leverbaar is. Terwijl ze 8 weken levertijd geven. Mijn geld nog steeds niet terug omdat ze even vergeten waren klant te informeren. Enige wat je krijgt is een : Sorry mevrouw zijn we vergeten' Schaamteloos. Heb ze meerdere malen gevraagd of ze me een netjes voorstel kunnen doen! Maar niets nada ! 0 oplossingsgericht bedrijf en schaamteloos om klanten 3 maanden hun geld vast te houden terwijl ze al maanden weten dat het bestelde product niet meer geproduceerd wordt! Advies, bestel niets bij dit bedrijf!

Reactie Sanitairkamer.nl:

Beste Lutske Veenstra,
We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de service en / of producten. Uiteraard snappen we dat deze situatie zeer vervelend is, gezien de onvoorstelbaar lange levertijd. We hebben bij de producten van Bocchi staan dat de levertijd 8-12 weken is. Deze producten worden namelijk speciaal geproduceerd op bestelling door de fabrikant Bocchi uit Turkije. Veelal wordt de aangegeven levertijd gehaald. Echter toen we om een status update vroegen over uw bestelling, kregen wij te horen dat de productie pas in september gaat plaats vinden. Dit omdat de productielijn niet in orde blijkt te zijn. Vandaar dat het product nog steeds op de website staat, maar bij levertijd: op aanvraag. We hebben uw bestelling vandaag geannuleerd en een creditnota opgemaakt. Dit bedrag is ook direct teruggestort naar uw rekening.
Nogmaals onze excuses voor deze gang van zaken.
Sanitairkamer BV

Score voor Sanitairkamer.nl: 1/5