G.A. Linthorst-Rijnders

In december 2021 heb ik een complete nieuwe badkamer en toilet inclusief wand- en vloertegels besteld. Ik werd uitstekend geadviseerd door Nick de Miranda. Maar voor de Aftersales-afdeling heb ik geen goed woord over. De goederen werden in februari 2022 geleverd. Op 1 maart constateerde ik al een gebroken vloertegel en heb dat gemeld aan de Aftersales-afdeling en ook heb ik gemeld, dat de installateur pas op 8 maart zou beginnen en dat dan pas eventuele verdere gebreken konden worden geconstateerd. Door omstandigheden kon de installateur echter pas na 10 weken aan de badkamer beginnen. Toen bleken er nog meerdere gebreken aan het geleverde te zijn, o.a. gebroken vloertegels en beschadigingen aan de wandtegels. Er zat niet tussen alle wandtegels beschermingsfolie. Door de aftersalesmedewerker werd doodleuk gezegd dat die beschadigingen door de installateur zelf zijn veroorzaakt. Aan de spiegelkast zat een kleine beschadiging. Door de aftersalesmedewerker werd aangeboden dat Briljant voor de helft van de prijs een nieuwe spiegelkast zou kunnen leveren. Dit aanbod heb ik afgewezen, want wat moet ik met een tweede spiegelkast? Ik heb voorgesteld, dat Briljant mij de helft van de prijs van de spiegelkast zou uitkeren, maar dat wees hij af. Er zou dan tenminste toch een lakstift aangeboden kunnen worden? Andere gebreken heb ik niet eens meer gemeld.

Briljant heeft een uitgebreid en mooi assortiment. Ik ben uitstekend geadviseerd door Nick de Miranda.

Score voor Sanitaireiland: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Complete badkamer en toilet