Jan Voerman

Omdat ik principieel tegen het dragen van mondkapjes ben en er zelf bovendien veel last van ondervind bij het dragen, ga ik niet naar winkels en zaken die het verplicht stellen. Heb daarom eerst op de website van deze zaak hun helder verwoordde Coronamaatregelen bekeken. Naast de gebruikelijke geen enkele over mondkapjes. Ook bij de ingang geen verplichting aangegeven, wel het dringende verzoek ze te dragen. Binnen echter werd ik ik door een mondkapjes dragende verkoper tot op nog geen meter afstand benaderd, terwijl ze zelf wel de 1,5 meter regel communiceren op hun website, en werd mij op onvriendelijke toon en met een vuile blik verzocht een mondkapje te gaan omdoen. Op mijn reactie dat ik daarvoor niet kies en dat niet zou gaan doen, werd mij verteld het pand dan onmiddellijk te verlaten. Let op: het was zo stil met klanten in de enorme ruimte dat een mondkapjesmaatregel op dat moment compleet overbodig is. Na 26 jaar klant te zijn geweest zien ze mij dus nooit meer terug: te schijterig om hun mondkapjesplicht helder re communiceren maar jou wel gelijk veel te dichtbij te benaderen plus jou op een verongelijkte norse toon aan te spreken.

Score voor Sanitaireiland: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: badkamer uitzoeken