Duru

Gisteren vanuit Almere vertrokken en om 16.15 aangekomen in de showroom. Na 5 minuten te zijn rondgelopen, zijn wij, als enige klanten op dat moment binnen, de winkel uitgezet. Volgens de eigenaar zouden "kinderen niet in winkels mogen komen".
Ik heb meneer erop gewezen dat zo een regelgeving en/of richtlijn niet bestaat. Immers zijn de scholen heropend en is er een uitspraak vanuit de RIVM dat kinderen de ziekte niet snel overdragen, mits ze ermee besmet zijn. Dat was niet goed genoeg, omdat meneer zijn eigen kleinkinderen al weken niet kon zien?!
Indien u als bedrijfspolicy een "fictieve" regelgeving handhaafd, zou het ook zo netjes zijn dit aan te geven op uw website, zodat ik heen en weer geen 160 km hoef te reizen voor gebakken lucht!
Als u als eigenaar uw gezondheid zo erg vreest, is het wellicht verstandig om zelf thuis te blijven. Al bij al een waardeloze ervaring en een zeer onprofessionele bedrijfscultuur!

N.v.t

Reactie Sanitaireiland:

Beste Erkan,
Allereerst vinden wij het vervelend te lezen dat u een negatieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Dit is absoluut niet onze opzet geweest. Op onze website hebben wij de vermelding echter wel vermeld staan. Dit staat namelijk in de splashscreen. Bij het bezoeken van onze website komt er gelijk een melding naar voren wat onze maatregelen zijn omtrent het Corona-Virus en de veiligheid van onze klanten en medewerkers. Dit hebben wij gedaan zodat onze bezoekers vooraf de keuze kunnen maken of ze onze winkel willen komen bezoeken zonder kinderen.
Tevens hebben wij dit ook nog goed vermeld staan voor de entree van onze showroom. Uiteraard begrijpen wij dat u aan het laatste weinig heeft als u hier al staat. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Dave van Toorn
Briljant Sanitair

Score voor Sanitaireiland: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: N.v.t