Tom

Niets op aan te merken

Levering in België

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Tom! Bedankt voor je review! Wij leveren ook in België. Mocht je in de toekomst iets bezorgd willen hebben in jouw woonplaats, mag je ons gerust even bellen om informatie hierover op te vragen!... Hoi Tom! Bedankt voor je review! Wij leveren ook in België. Mocht je in de toekomst iets bezorgd willen hebben in jouw woonplaats, mag je ons gerust even bellen om informatie hierover op te vragen! ;) Fijne dag verder! Groetjes, Ellis

Karola Jeffers

Top levering, prima product voor redelijke prijs!

Niks

Nynke

Prima levering

VvE Gouwe Zoom hoofdsplitsing

Goed, gemakkelijk te bestellen en snelle levering.

Welke tip heb je voor ons?

Stuur ook een factuur toe en niet alleen een orderbevestiging.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Bedankt voor de mooie review! En, bedankt voor de tip! Bij pakketten hebben we dit nog niet toegepast (vanwege de drukte), maar bij grote bestellingen doen we dit uiteraard wel! Mocht je de factuur... Bedankt voor de mooie review! En, bedankt voor de tip! Bij pakketten hebben we dit nog niet toegepast (vanwege de drukte), maar bij grote bestellingen doen we dit uiteraard wel! Mocht je de factuur nog willen ontvangen sturen wij deze natuurlijk gerust op ;)

Naveen

Amazing and helpful. Ellis was super responsible and responsive to our request and great at communication on watsapp. Totally happy.

Welke tip heb je voor ons?

Just that we didn't like the fact that the delivery truck delivering the tiles was huge ane could not come inside ( we have a decently big road). I had to hire guys and pay 200 bucks to do that.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hi Naveen! Thanks for your positive review! Glad to hear you are happy with our way of communicating! Unfortunately, your street was indeed too narrow to come, but fortunately we checked in advance,... Hi Naveen! Thanks for your positive review! Glad to hear you are happy with our way of communicating! Unfortunately, your street was indeed too narrow to come, but fortunately we checked in advance, so you could still arrange for someone to move it ;) Have fun with your new GeoProArte tiles! Gr. Ellis

Jan uit Amersfoort

Zeer vriendelijk en professioneel! Product was iets later beschikbaar. Duidelijk geïnformeerd en snel een belletje toen het er weer was (1 dag later). Top.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Ha Jan, bedankt voor je mooie review! Veel plezier van je bestelde Biomos ;) Groetjes, Ellis

Kuijten

Zeer vriendelijk personeel, geweldige service. Een echte aanrader, veel keus.

gerrit lodder

zo door gaan

A Aszyk

Goede service en snelle levering

Prima winkel

C Dekker

Op Google staat gratis levering. Bestel het artikel €56,- komt er €9,50 verzendkosten bij. Ik vind dit soort teksten op Google plaatsen zo misleidend. Heb het bedrijf geappt om 16:00 uur, ze... Op Google staat gratis levering. Bestel het artikel €56,- komt er €9,50 verzendkosten bij. Ik vind dit soort teksten op Google plaatsen zo misleidend. Heb het bedrijf geappt om 16:00 uur, ze beantwoorden alleen appjes tot 15:00 uur… ik zeg service een dikke onvoldoende.

Welke tip heb je voor ons?

Eerlijk zijn, jullie rekken gewoon verzendkosten.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Claudia, bedankt voor je review! We begrijpen dat dit misleidend kan zijn. Zoals aangegeven, kunnen wij dit helaas niet zomaar aanpassen op Google.
En wat betreft het appen, we geven...
En wat betreft het appen, we geven inderdaad aan: voor 15:00 appen = voor 17:00 reactie. Om 16:08 hebben wij gereageerd op jouw appje, dus we hebben ons best gedaan ;)
Natuurlijk mag je altijd nog even contact met ons opnemen om dit door te nemen!