Peter van der Meijden

Niks,prima geholpen

Peter

Top service. Product was niet gelevered op tijd doo fout van pakketbezorger, een keer gebeld direct geregeld.

Alles ok

Weidijk

Supper vriendelijk, klant gericht. Zeer goede service. En snelle levering. Top bedrijf. Aanrader

Welke tip heb je voor ons?

Ik heb geen enkele tip. Vind het een supper bedrijf.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Ha John, bedankt voor je mooie en positieve review! Ik heb het contact met jullie ook als prettig ervaren! Veel plezier van jullie bestelde Wallblocks, en hopelijk tot een volgende keer ;) Groetjes,... Ha John, bedankt voor je mooie en positieve review! Ik heb het contact met jullie ook als prettig ervaren! Veel plezier van jullie bestelde Wallblocks, en hopelijk tot een volgende keer ;) Groetjes, Ellis

Nicole Taal

We zijn eerst naar de showtuin geweest om een mooie tegel uit te zoeken. En daarna online besteld.
De communicatie liep prettig.
Helaas pastte de vrachtwagen uiteindelijk niet door de...
De communicatie liep prettig.
Helaas pastte de vrachtwagen uiteindelijk niet door de straat waardoor de tegels een stuk verder neergezet waren, maar dat is meteen de volgende ochtend opgelost met behulp van de fijne medewerkers.

Welke tip heb je voor ons?

Kleinere vrachtwagens ter beschikking stellen :)

Van egmond

Goed snel besteld en geleverd

Nvt

Abdel

Snelle reactie tijd op vragen. Gewoon top

Welke tip heb je voor ons?

Sneller het tijdstip doorgeven van de leverdagen

Roger

Goed, het gekochte product werkt prima

Van dijk

Alles perfect verpakt en op tijd verzonden, met een leuk kaartje erbij.

Ga zo door

Super