Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

A. Benneker

Wij hebben inmiddels een pakket rund, pakket varken en pakket kip besteld. Pakket rund en varken helemaal goed, zeer lekker vlees. Van het pakket Kip hadden wij 3x de scharrel maiskip (ca. 4,8 kg) besteld met versnijden en de verzendkosten erbij toch over de 50 euro. Toch aardig duur, maar voor goed vlees, hebben we iets over. Maar we waren toch een beetje teleurgesteld na ontvangst van onze bestelling. Het was een half doosje vol en samen nog geen twee kilo. Dan hebben we het toch over 25 euro per kg. !! Vinden wij toch wel erg duur. Dus wat de kip betreft, voor ons niet meer.

Goede info en updates per mail

Reactie Samen een koe kopen:

Beste Astrid,
Dank voor de complimenten.
Toch even mijn reactie op uw opmerking
Het is inderdaad zo dat wij de kippen, naar uw wens hebben versneden. Hiermee gaatnatuurlijk het gewicht van het karkas verloren. Voor deze prijs wordt door ons ieder afzonderlijk stukje vlees, keurig vaccuum verpakt en voorzien van etiket. Klaar voor de vriezer.
Voor deze prijs ontvangt u een scharrelmaiskip die met liefde is opgegroeid op Nederlandse bodem, 100 % vrij van antibiotica en andere toevoegingen. Geheel naar uw wensen versneden en professioneel verpakt.

Score voor Samen een koe kopen: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: pakket S scharrel maiskip