Karin Geuskens Maastricht

Graag wil ik mijn ervaring delen.
Graag wil ik mijn ervaring delen.
Dinsdag 2-1: Bij verstopping toilet RRS ingeschakeld. Zij kwamen direct. Keurige monteur. Heeft met veer verstopping opgelost ( kosten € 142,01)maar adviseerde mij toilet niet te gebruiken en een leiding inspectie te laten uitvoeren. Dit heb ik gedaan. Vrijdag 5-1: Wederom een keurige monteur die geen probleem kon ontdekken ( kosten €54,-). Toilet kon gebruikt. Betreft toilet dat beperkt gebruikt wordt en advies was vaak door te spoelen!
Vrijdag avond 5-1 fikse lekkage in onderliggende slaapkamer. Plafond komt los en boxspring is doordrenkt met rioolwater. RRS is na het weekend komen kijken . Dinsdag 9-1:Monteur ,erg aardig en behulpzaam, kon lekkage niet ontdekken. Donderdag 11-1: 2 Andere monteurs ontdekken na lang zoeken het lek. Ontstaan bij de ontstopping. Kan gebeuren. Menselijke fout
Ik moet een afspraak maken om lekkage te laten herstellen
Vrijdag 2-2 wordt lekkage keurig hersteld
Eind februari valt de rekening op de mat: €1717,58Schade tgv een afvoer die niet aan de voorwaarde voldoet, valt niet onder de garantie. Hoe kan ik als leek weten aan welke voorwaarden een afvoer moet voldoen?

Gedurende de hele periode en alle bezoeken van monteurs heeft niemand mij geattendeerd op het feit dat de afvoer van het toilet niet conform NEN3215 en NEN 3216 was aangesloten. Dit staat nl. wel in de voorwaarde van RRS. Niemand heeft mij verteld dat de kosten voor eigen rekening waren. Ik was in de veronderstelling dat RRS de schade die veroorzaakt was ook ging oplossen.

Als ik mijn verwondering meldt bij de bedrijfsleider de heer Hacking wordt mijn mail keurig beantwoordt en zou ik een nieuwe factuur ontvangen. Eerst ontvang ik nog een aanmaning. De heer Hacking is telefonisch niet bereikbaar. Na een mail aan de financiële administratie wordt als coulance is een bedrag van €464,64 op de rekening in mindering gebracht. Kosten herstel en schade aan plafond kan niet via eigen verzekering vergoed worden omdat de schade door RRS veroorzaakt is!

Kortom: keurige medewerkers die behulpzaam zijn maar check vooraf of je leidingen op de juiste manier zijn aangesloten alvorens een afvoer te laten ontstoppen.
Voor mij was het een duur grapje.

Annie

De monteur Omar heeft de verstopping naar goede tevredenheid verholpen. De afvoer loopt weer goed af en hij heeft een nieuwe sifon geplaatst. Wij zijn zeer tevreden over deze deskundige en... De monteur Omar heeft de verstopping naar goede tevredenheid verholpen. De afvoer loopt weer goed af en hij heeft een nieuwe sifon geplaatst. Wij zijn zeer tevreden over deze deskundige en vriendelijke monteur die werkt bij RRS.

De heer Van de Weert

Snelle service en juiste informatie wat prijs etc.betreft.

heer/mevrouw Marcel

Geweldige medewerker; wilde het probleem naar alle tevredenheid oplossen

heer W.A.G. Hamers

Snelle en uitstekende service

heer/mevrouw Faber

Prima sevice

mevrouw Niessen

Goede service, vlot op ons adres

Jos Theunissen

In een woord: super!

Nico Pernot

PAS OP!!! PAS OP!!! RRS-Roermond (of andere regio). Werken ze bij RRS tegenwoordig samen met andere bedrijven? Hoe dan ook, Google search RRS-Roermond bracht mij op een andere website:... PAS OP!!! PAS OP!!! RRS-Roermond (of andere regio). Werken ze bij RRS tegenwoordig samen met andere bedrijven? Hoe dan ook, Google search RRS-Roermond bracht mij op een andere website: Ontstoppingsbedrijfvrij.nl (achteraf pas gezien).
Niet door gehad maar uiteindelijk kreeg ik iemand aan de lijn en na 2 dagen komt iemand aan de deur. Onderaannemer van RRS begreep ik. Ik moest vooraf tekenen op een tablet waar allerlei prijzen werden vermeld. Heb ik toch maar gedaan (dom natuurlijk) zodat meneer kon beginnen. Wat kan nu een ontstopping kosten? 1 uur werk. Zal toch meevallen? Nee dus. 2.615 euro was de rekening. Bleek achteraf dat het spiraal waarmee de leiding wordt schoongemaakt kost 80 euro per meter!!!!
Oplichter. Na betalen (anders gaat hij niet weg) direct gaan googelen en wat blijkt; deze oplichters/RRS-onderaannemers (op zijn factuur stond namelijk zijn echte bedrijfsnaam), hebben alleen maar slechte recenties (60 recensies in totaal, en allemaal met 1 ster) en ze gaan allemaal over de hoge kosten. OPLICHTERS inderdaad. De naam van deze onderaanemer: I.L. Sanitair & Installatie.
Is nu ontstoppingsbedrijfvrij.nl onderdeel van RRS? Zo ja, wat gebeurt hier? Ik heb natuurlijk met ontstoppingsbedrijfvrij.nl gebeld en het probleem uitgelegd. Helaas doen zij verder niets mee en schuiven de schuld op mij af. Had ik beter moeten opletten!!!! Het was zo duur omdat het om een spoed klus ging!!!!! Spoed 2 dagen nadat ik gebeld had? Zoooo! Dat is snel. LET DUS OP voordat je met ze in zee gaat. Let op de naam van de website. Je kunt geluk hebben dat ze de juiste onderaannemer naar je toe sturen, maar als je pech hebt, krijg je iemand zoals ik en betaal je snel 2000-3000 euro voor nog geen uur werk. Niet betalen zou je zeggen? Dan komt er nog een collega naar binnen en wordt je bedreigd. Ze gaan pas weg als je het geld ter plekke heb betaald of overgemaakt.....
JE BENT GEWAARSCHUWD!!!!!!

Mevrouw V

Vriendelijke en snelle service!