Roobol

Ck

Betaalbaar maar slechte communicatie en service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het aankoopproces van een pvc-vloer verloopt prima en vriendelijk. Als je echter hebt betaald kom je terecht in een wirwar van aparte orders, vele wijzigingen, eenzijdige aanpassingen en onduidelijke communicatie. Levertijden worden niet gehaald, afspraken omtrent levering-/installatiedata worden ondanks vele bevestigingen op de dag zelf gewijzigd. Hierdoor vele extra kosten moeten maken die Roobol weigert te vergoeden of ook maar iets in te willen betekenen. Er wordt gedaan alsof er niets aan de hand is en de klant moet niet zo zeuren.

Tot overmaat van ramp worden ongebruikte materialen (waarvoor door de klant is betaald) gewoon meegenomen zonder dat deze worden gecrediteerd. Nadat ik dit had aangekaart krijg je de reactie: "Volgens ons is het niet zo en kan dat ook niet zo zijn". "bij ons in het systeem staat dit", etc, etc.

Met de feedback en aangekaarte problemen wordt ook niets gedaan behalve dat men het jammer vindt dat de klant teleurgesteld is. "Computer says no" is het credo.

Voor wie overweegt een vloer bij Roobol aan te schaffen en te laten plaatsen is het advies: laat alles vooraf tot op de letter vastleggen, vraag vanaf een week voor de leverdatum/datum van leggen dagelijks om een schriftelijke bevestiging, maak foto's van alles dat wordt geleverd en wat over blijft, teken niets van een oplevering, maak foto's van alles dat door de werklui weer wordt meegenomen inclusief de inhoud van de pakketten/materialen en laat hiervan in koeienletters een aantekening van maken door de installateur. Daarna moet je er zelf ook dagelijks achteraan.

Score voor Roobol: 2/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee