Roobol

Roobol Alexanderium (Rotterdam) zeer zeer slechte houding naar de klant toe. Hele grote mond en ontzettend racistisch.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Dit is gericht naar de filiaalmanager van Roobol Alexanderium. Klantvriendelijk is ver te zoeken bij haar en zeer brutale houding. Een bedrag die max 3 dagen terug op de rekening gestort moet worden heeft zij wekenlang ermee gewacht puur uit gemeenheid. Uiteindelijk heeft de hoofdkantoor het moeten oplossen. Heel veel leugens naar de klant toe en eigen medewerkster zomaar van fouten beschuldigen terwijl zij zelf degene was die alles fout heeft afgehandeld. Aan de telefoon heeft de filiaalmanager een ontzettend grote mond maar eenmaal in de winkel verstopte zij zich en stuurde ze anderen om ons te woord staan. Hoe zij filiaalmanager is geworden zal altijd een vraagteken blijven want ze weet niet eens hoe ze met klanten moet omgaan.
Ben wel erg tevreden over de aanpak van Roobol hoofdkantoor. Vriendelijk en klantgericht. Zij hebben het binnen 1 dag helemaal opgelost. Mijn dank daarvoor!

Score voor Roobol: 1/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee