Roobol

Saskia scheer

Maar 5 sterren van mij krijgen ze er 10

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij mijn moeder werd het raamkozijn vervangen en moesten de electrische plissè gordijnen gekocht bij roodbol verwijderd worden ( dit deed na overleg het bedrijf dat het kozijn ging plaatsen) door mis communicatie met vve zou mijn moeder zonder blijven zitten want terug plaatsen mochten ze echt niet doen.

Roodbol gebeld en het probleem uitgelegd, een vrouw van in de 80 met volle zon in de woonkamer laten zitten is met dit weer iseigenlijk geen optie. Ze waren het helemaal met mij eens, wetende dat het altijd druk is en afspraken ver vooraf gemaakt moeten worden, had ik geen verwachting qua datum. De vriendelijke vrouw gaat bellen met de planning ( als ze het kon was ze zelf gekomen) , ik wordt snel terug gebeld met de verlossende woorden dat ze morgen al kunnen komen. Hij begint iets eerder zodat hij mijn moeder er tussen kan plaatsen hij kan alleen geen tijd door geven maar dat is natuurlijk voor mijn moeder geen probleem. Deze mensen hebben een oudere vrouw ontzorgd en haar weer een lach op haar gezicht bezorgd. Zoals zij zelf zei, wat een lieve mensen dat ze dit voor mij willen doen.
Van ons een dikke 10 plus voor service.

Score voor Roobol: 5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Ja