Roobol

Wouter

Verschrikkelijk. Service totdat je betaald hebt, daarna boeit het ze niks meer.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hadden tapijt besteld voor 2 kamers, een overloop, en een trap. We hebben een planning gekregen voor 2 dagen. We hebben akkoord gegeven op de offerte en de orderbevestiging.

Na de eerste dag de kamers en overloop te hebben opgeleverd werd dringend gevraagd alles te betalen. Dit had ik natuurlijk nooit moeten doen, maar ik had er vertrouwen in dat het werk uitgevoerd zou worden.

De volgende dag kwam er niemand opdagen. Na herhaaldelijk bellen werd mij verteld dat er nog een kostenpost openstond voor de werkzaamheden aan de trap. En dat ze daarom, volledig op de hoogte dat het werk nog niet af was, en zonder enige poging tot communicatie, de afspraak eenzijdig hebben afgezegd.

Deze kostenpost staat niet op de offerte, staat niet op de orderbevestiging, en staat niet op de factuur. Maar nu willen ze opeens meer geld. En ze zouden pas over twee maanden weer terug kunnen komen om het werk af te maken....

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat het niet is verlopen zoals je van ons had verwacht. Dit had zeker ook beter gekund. Er is meerdere keren ingemeten, waardoor er miscommunicatie is ontstaan over de trap en de zolder. Op het ene moment moest de trap niet gestoffeerd worden. Later, zo blijkt, moest deze toch gestoffeerd worden.
Onze excuses voor de miscommunicatie. Inmiddels is het probleem op 16 april opgelost door alsnog de trap te stofferen en klachtmeldingen direct te verhelpen. Ons serviceteam heeft dit met je opgepakt en opgelost. Mocht je hierover nog vragen hebben, kun je altijd contact met ons opnemen.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee