Roobol

M.Lupker

Arrogant bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een kleine 2 jaar geleden heeft de firma Roobol uit Dordrecht bij ons de bovenverdieping naar tevredenheid voorzien van vinyl en voor beide slaapkamers licht weerende jaloezieën geplaatst. Nu hadden wij een op maat gemaakte loop droogmat nodig bij de voordeur en belde naar Roobol, helaas was Roobol niet bereid om dat te doen, het antwoord was: “ daar komen we niet voor, we komen alleen als u ook een vloer besteld”. Ik was hier zeer verbaasd over en vind het nogal arrogant om een klant op die manier te behandelen. We zijn naar de concurrent ( Carpetright ) gegaan en die wilde het wel doen, we willen ook onze trap laten renoveren en nu begrijpen jullie wel dat we dat niet door Roobol laten doen, jullie zijn met deze gang van zaken een klant kwijt!
Groet,
Monique

Reactie Roobol:

We begrijpen je reactie. Helaas ben je verkeerd geïnformeerd, want een deurmat leggen we ook wanneer het niet in combinatie is met het leggen van de vloer. Het leggen van enkel een deurmat is wel minder voordelig, omdat de kosten voor de stoffeerder die moet komen (reiskosten en werktijd) apart betaald moeten worden. Wanneer het in combinatie met het leggen van een vloer gebeurt, kan het natuurlijk meer in één moeite meegenomen worden. Sorry dat we je niet goed hierover hebben geïnformeerd.

Score voor Roobol: 1/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee