Roobol

Zeer teleurgesteld

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hadden vanmorgen een afspraak bij de Roobol filiaal in Roosendaal waar wij in het verleden deskundig geholpen zijn. De medewerker die ons vanmorgen ontvangen heeft was bijzonder ongeïnteresseerd en toonde geen enkele initiatief om ons te informeren over de mogelijkheden voor raamdecoratie. Onze vragen werden schoorvoetend beantwoord en er werd wat folders naar ons toegeschoven over de tafel. Voor meer informatie werden we verwezen naar de website van de fabrikant. Wat een tijdsverspilling om hiervoor een afspraak te hebben gemaakt!

Reactie Roobol:

Sorry dat je adviesgesprek niet aan je verwachtingen voldeed. We hebben hierover, naar aanleiding van je review, telefonisch contact gehad. Het adviesgesprek had natuurlijk beter moeten verlopen. We hebben hierover met onze adviseur gesproken hoe dit beter had gekund, zodat we het in de toekomst kunnen voorkomen en je beter kunnen helpen. Na het contact heb je aangegeven in de toekomst graag weer bij Roobol binnen te lopen Andersom geldt natuurlijk ook; We zien je graag!

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee