Roobol

Venster

Ooit een goed bedrijf, nu slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Roobol weigerde het werk af te maken waarvoor we al lang geleden betaalden. Dit, ondanks dat we ook nu weer een order wilden plaatsen. Hiervan hebben we de bewijzen op papier. Na hierover sterk van mening te hebben verschild werd ik boos, niet agressief!
Om alles uit te leggen stuurde ik alle gegevens naar het hoofdkantoor. De leugens die medewerkster Jacqueline uit de vestiging Delft daarna ophing richting haar hoofdkantoor leidde ertoe dat ons geld volgens haar bij Roobol niet langer welkom is. Dit is in ieder geval haar per telefoon gedane uitlating later op de dag. Van het hoofdkantoor geen enkele reactie.

Reactie Roobol:

Naar aanleiding van je mail en review is er opnieuw contact met je geweest. Eén van onze servicemedewerkers heeft je gevraagd hoe we dit samen kunnen oplossen. In dit gesprek heb je aangegeven dat het niet op te lossen is. Dat spijt ons, want we willen uiteraard altijd een oplossing, naar redelijkheid, bieden.
Overigens betreft het een review naar aanleiding van een levering van vier jaar geleden. Deze levering is op verzoek toen niet volledig afgerond. Daarbij valt af te vragen of het redelijk is om hier na zolang nog op terug te komen. Ondanks dat, willen we je natuurlijk graag helpen. Mocht je hiervoor open staan, kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0180-644644.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee