Roobol

Franken

Hele slechte service. Nooit dat ik ooit nog wat bij roobol koop

Geef een toelichting bij je beoordeling.

1 dag van te voren afbellen dat de vloer niet gelegd kan worden. Dame in de winkel heel aardig niks mis mee. Maar verder heb je niks aan het bedrijf

Reactie Roobol:

Hoi Annemarie, we begrijpen je frustratie rondom het verzetten van de afspraak. Uiteraard hadden we de afspraak zelf ook graag door laten gaan. Dit kon echter niet vanwege medewerkers met Corona-klachten. We kunnen, mogen én willen niet het risico nemen dat onze stoffeerders met klachten op pad gaan. Die belofte doen we naar iedere klant: Je krijgt klachtenvrije mensen over de vloer.
Door het uitvallen van medewerkers, vragen we dagelijks een beetje extra van onze medewerkers die geen klachten hebben. Helaas lopen we dan in sommige situaties tegen grenzen aan en kunnen we niet anders dan de afspraak verzetten. Daar worden we allebei niet blij van, maar we kunnen niet het onmogelijke vragen van onze stoffeerteams.
We hopen alsnog op je begrip. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. We zijn telefonisch bereikbaar via 0180-644644 of je kunt via roobol.com met ons chatten.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee