Roobol

Natalie Bond

Ik kan niet schrijven wat ik van Roobol vind, omdat het niet kan worden afgedrukt. Hun service is een schande, ze maken het werk niet af, ze hebben ons huis meer dan drie weken met een betonnen vloer verlaten. Ze liegen en reageren niet op e-mails. Absoluut walgelijk - gebruik dit bedrijf nooit.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de Hilversumse winkel is de service prima. Gaby is behulpzaam en werkt hard voor de klant. Het hoofdkantoor is echter een grap. Als ze eenmaal je geld hebben, kan het ze niet schelen. Ze maken het werk niet af en kennen hun eigen producten niet en weten niet hoe ze deze moeten monteren.

Reactie Roobol:

Naar aanleiding van je review is er contact geweest. In eerste instantie kon de vloer niet gelegd worden omdat de vloer niet klaar was voor de stoffering. De vloer was ongelijk en bij een luik lag helemaal geen vloer. Alles is toen toch, voor zover mogelijk was, gelegd.
Later is er iemand langs gestuurd om het werk af te maken. Dat is toen helaas niet gelukt, onze excuses daarvoor. Inmiddels staat er een nieuwe afspraak om het werk helemaal af te maken.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee