Roobol

G Verstraten

Zeer slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

een hoop geld kwijt voor wat wij dachten een mooie vloer maar mijn kast staat te shaken op de door hun gelegde vloer en na verschillende keren te hebben gebeld en gemaild krijg je als antwoord leg er maar een viltje onder, het is dat mijn vrouw het niet wilt maar anders liet ik de koop ontbinden en konden ze er alles uit komen halen zeer slechte na service

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. We hebben de klacht inmiddels twee keer beoordeeld en helaas af moeten wijzen, zoals ook met u gecommuniceerd. De klacht is met de volgende toelichting afgewezen: Zoals met u gecommuniceerd wordt een vloer vloervolgend geƫgaliseerd. Dit heeft tot doel de vloer glad te maken om de pvc vloer te kunnen verlijmen. Bouwtechnische afwijkingen in de bestaande vloer worden hiermee niet verholpen. De hoogteverschillen die uit uw foto's blijken, zijn niet veroorzaakt door de egaline. Uit het rapport van onze servicemedewerker en de foto's die ter plaatse van de kast zijn geen genomen, zijn geen noemenswaardige verschillen te constateren.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee