Roobol

RW

Wat een teleurstelling! Slechte communicatie en klachtafhandeling. Miskoop!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Voor onze verbouwing hadden we een PVC vloer Sargo gekocht van het Nederlandse fabricaat Cotap.
De vloer zou in Visgraad worden gelegd en hiervoor werd een volledige dag arbeid geoffreerd. Wij hadden hier vragen over en ons werd meerdere keren gezegd dat dit echt nodig was.

Na het leggen hadden wij de volgende klachten:
- Erg snel gelegd. 3 uur werk twee personen terwijl wij hier 1400 euro voor betalen.
- Duidelijk zichtbaar dat er pak voor pak is gelegd. Dit is niet conform de leginstructies van de leverancier. Er liggen veel dezelfde platen bij elkaar van zowel dezelfde structuur als glans. Er is hierdoor vlekvorming zichtbaar in de vloer.
- Stroken gebruikt die een productiefout bevatten.
- Geen gehoor n.a.v. klachten.
- Boze klantenservice medewerker omdat wij uiteindelijk voor meer informatie contact zochten met de leverancier Cotap.

Na het melden van de klachten werd er een inspectie gedaan door Roobol. De inspecteur kwam binnen en zei meteen zonder te hebben gekeken “mooie vloer”. Hij vroeg niet wat de klachten waren... Na vele mails en telefoontjes kwamen ze met een voorstel. De leverancier Cotap heeft ons gelijk gegeven en is Roobol op de achtergrond gezet. Cotap heeft voorgesteld om de vloer te voorzien van een nieuwe coating. Dit is gedaan maar helaas zijn de klachten niet verholpen. Dit hebben wij gemeld bij Roobol maar helaas blijft het wederom stil.

Conclusie: Wij hebben een vloer gekocht van ruim 4.400,-- die verkeerd is gelegd. Herstel wordt niet juist uitgevoerd.

Voor ons nooit meer Roobol. Er is weinig kennis aanwezig over de producten en communiceren erg slecht.

Reactie Roobol:

Sorry dat e.e.a. niet is gelopen zoals je van ons had mogen verwachten. Inmiddels is er contact geweest naar aanleiding van de klachtmelding. Het aanbrengen van de PU laag heeft de glansverschillen opgelost. Ook zijn er panelen met een lichte streep vervangen.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee