Roobol

F.Blok

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Één ster is al veel te veel.
Wij wilden een mooie vlakke pvc vloer zoals die ook in de winkel van Spijkenisse te zien is.
Echter onze vloer blijkt zeer slecht geëgaliseerd te zijn. De betonvloer was zo goed als vlak maar na het egaliseren en het leggen van de pvc vloer door Roobol bleken al onze meubelen flink te wiebelen.
Wij hebben hierover een klacht ingediend bij Roobol en die beloofde ons dat er iemand zou komen kijken. Echter bleek dat dit dezelfde man is die ook de vloer geëgaliseerd en gelegd heeft. (wie controleert de controleur)
Na drie dagen kregen we een brief van het hoofdkantoor met de mededeling dat de vloer binnen de geldende normen is gelegd en dat een hoogte verschil van 10 mm nog binnen de normen valt. (Nen 2747) En dat 30 cm langs de wanden nog grotere afwijkingen mogelijk zijn. (De plinten liggen hier en daar 13mm van de geëgaliseerde vloer)
Als oplossing geeft Roobol aan dat we dan maar steilpootjes??? onder de meubelen moeten gebruiken maar wat dat zijn weten we niet we kennen wel stelpootjes maar wij hebben nog nooit meubelen gezien met stelpootjes.
Conclusie egaliseren en schrijven kunnen ze bij Roobol niet.
Voor ons NOOIT meer Roobol.

Reactie Roobol:

Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent.
Zoals door u aangegeven hebben we uw vloer geëgaliseerd. Egaline volgt de vorm van de vloer en wij brengen daarom slechts een laag van 2 á 3 millimeter aan. Het egaliseren van een een zand cement vloer is altijd vloer volgend. Zoals de medewerker u ter ter plaatse heeft uitgelegd kan je met het egaliseren van een vloer niet bereiken dat deze wordt uitgevlakt. Het egaliseren van een vloer hiermee wordt de vloer glad en stoffeer klaar gemaakt om PVC delen te kunnen stofferen. PVC is een mooi en sterk en onderhoudsvriendelijk product. Deze heeft een dikte van tussen de 2 en 3 mm. Deze vloerbedekking kan worden omschreven als een dun materiaal. Door de ongelijkheden van de bouwvloer kunnen meubelen enigszins wiebelen. Dit product kan deze ongelijkheid niet opvangen. Dit valt vaak goed op te lossen door stelpootjes van de meubelen.
Mocht u willen dan sturen wij graag nog eens een medewerker om te situatie betreft de plinten te beoordelen, indien gewenst dan horen wij dit graag.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee