Roobol

Frans

Slechte service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vloer besteld, iemand alles in laten meten en controle van ondervloer door medewerker van Roobol, waarop de reactie kwam dat de ondervloer perfect zou zijn voor aangekochte vloer. Echter toen stoffeerders aankwamen gaven deze direct aan geen vloer te kunnen leggen op deze ondergrond. Roobol was niet van plan om een oplossing te zoeken, uiteindelijk via rechtsbijstandsverzekering mijn geld terug gekregen. Belachelijk dat je 35 euro betaald om alles na te laten kijken en daarna doet Roobol moeilijk en zeggen dat je het zelf moet oplossen, zeer slechte service. Gelukkig mijn vloer ergens anders kunnen bestellen en daar wel service verkregen!!

Reactie Roobol:

Jammer dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Bij het inmeten is de bestaande laminaatvloer blijven liggen. De vloer die er onder lag kon de maatnemer daarom niet beoordelen. Er is met u afgesproken dat u de vloer zo glad mogelijk zou maken / opleveren en oneffenheden zou opvullen. Aan deze voorwaarden is helaas niet voldaan.
Daaropvolgend hebben we verschillende opties aangeboden. Een andere ondervloer, vlak maken van de vloer, een herkeuze voor een andere vloer etc. Zelfs het toch laten leggen op eigen risico. Dit gebeurde alles in goed overleg. Toch was geen van de opties voor u een gewenste oplossing waarna we overeengekomen zijn, met uw goedkeuring, dat we de order zouden annuleren met inhouden van de aanbetaling vanwege de reeds gemaakte kosten. Dat had uiteraard niet onze voorkeur, maar was helaas de enige mogelijkheid.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee