Roobol

Mw. E. Vertegaal

Wanneer je in zee gaat met deze winkel moet je wel over een lange adem beschikken. In week 4 een bestelling houten luxaflexen gedaan, week 11
worden de meeste opgehangen maar door een foute meting van de zaak zelf 1 luxaflex niet en zelfs in week 18 konden ze mij nog niet melden welke week dan wel met zekerheid. En dat is niet week 19!!! Dan wordt er een afspraak gemaakt voor week 21 maar ook dat gaat niet door en wordt het verplaatst naar week 24 en dat alles onder de noemer van covid 19. Wat heerlijk toch dat deze pandemie is uitgebroken en dat we alle fouten onder die noemer kunnen plaatsen en niet erkennen dat we een verdomd slecht bedrijf voor onze klanten zijn!!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verbeter punt, ja sluit deze zaak!!!

Reactie Roobol:

Sorry dat we niet hebben geleverd naar verwachting. Uiteraard zien we de pandemie niet als makkelijk excuus. De pandemie heeft echter wel een negatieve invloed gehad op onze levertijden. Gisteren hebben telefonisch contact gehad. We hebben nogmaals onze excuses aangeboden (en onderstreept met een tegemoetkoming). We gaan ervoor zorgen dat u de jaloezieƫn nu alsnog snel geleverd krijgt; de afspraak hiervoor staat ingepland voor aanstaande dinsdag.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee