Roobol

JW

Slecht werk geleverd en lang wachten op herstel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Voor ruim 3500 euro tapijt laten leggen. Na 3 dagen komen we erachter met stofzuigen dat er meer dan 10 hoekjes los zitten. Hierover gebeld en over 2 weken zou er iemand langskomen die dit zou herstellen. Na een vrije dag opgenomen te hebben komen er 2 werknemers langs. Met post-its heb ik alle hoeken aangegeven die los zaten. De mannen zouden het allemaal netjes langslopen. Het viel me al op dat ze erg snel klaar waren. Nu hebben de heren alleen de trap naar boven gedaan. De rest hangt allemaal nog los. 5 minuten nadat ze weg zijn neem ik contact op met de klantenservice maar zijn nu al te ver weg om terug te komen. Ik moet een nieuwe afspraak maken. de volgende mogelijkheid is over 3 weken... Slechte service voor een hoop geld.

Reactie Roobol:

Vervelend om te horen dat we niet naar verwachting hebben geleverd. We willen graag op uw review reageren, maar daarvoor hebben we onvoldoende gegevens. Zou u contact met ons willen opnemen over uw review zodat we het alsnog goed kunnen oplossen. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar op 0180-644644.

Score voor Roobol: 1/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee