Roobol

Wilfried

Oei! Wat slecht!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Mooie vloerbedekking uitgezocht en besteld. Bij de bestelling moesten we een verklaring tekenen: Staan ze voor een dichte deur, dan moeten we tot 275 euro extra betalen. Snap ik. Zijn ze langer dan 5 uur bezig, moeten we ook tot 275 euro extra betalen. Bizar, dat hebben wij toch niet in de hand?! Ok, het zal wel.

Vervolgens komt de dag dat ze het zouden komen leggen. Zouden, want na een hele dag gewacht te hebben kwamen ze niet opdagen. Hoppa, een vakanatiedag weggegooid. We kregen een belletje van de planning: De stoffeerders waren moe en ze konden de kwaliteit niet meer waarborgen. Wat? Hoezo hypocriet? Dreigen met boetes, maar zelf afspraken niet nakomen. We hebben hier een email over gestuurd naar Roobol, hier is tot op heden nog stééds niet op gereageerd.

Een aantal dagen later werd het dan toch gelegd. Wat hadden de stoffeerders een lol boven zeg. Een hoop gegiechel en gelach. Enfin, het zag er keurig uit. Echter na afloop viel ons de schade op: Drie hele dikke vette zwarte strepen op onze pas geverfde muur. En als klap op de vuurpijl lag de vloerbedekking in alle hoeken helemaal los!

We hadden nog een trap te bekleden, gordijnen nodig en meerdere kamers te stofferen, maar Roobol komt hier nooit meer binnen! Want zo is 1000 euro voor 13 vierkante meter wel heel erg duur en zuur.

Reactie Roobol:

Jammer dat u niet tevreden bent. Naar aanleiding van deze review heeft onze servicemedewerker u meerdere keren gebeld; helaas zonder resultaat. Daarom is uiteindelijk maar een e-mail gestuurd waarop u heeft gereageerd dat de klachten inmiddels zijn opgelost. We zijn blij dat u de klachten inmiddels zelf heeft kunnen verhelpen. Als u nog vragen heeft of u wilt alsnog contact met onze servicemedewerker dan kunt u op werkdagen bellen naar 0180-644644.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee