Roobol

Ruiter

Na eerst zeer ontevreden te zijn geweest nu netjes

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Hebben een laminaat vloer besteld en deze zou op 19 december gelegd worden. Wij hebben de 18de gebeld hoe laat de stoffeerders zouden komen in de winkel konden ze geen exacte tijd geven maar ergens tussen 8.45 en 10.45. We hebben toen gevraagd of ze een half uur tot één uur van voor aankomst telefonisch contact met ons op wilden nemen dit is helaas niet gebeurt we zijn pas gebeld toen ze al bij ons voor de deur stonden ik toen niet de gelegenheid om de telefoon op te nemen en toen ik terug belde was de stoffeerder weer weggegaan, heb direct een nieuwe afspraak gemaakt voor 10 januari. We kregen toen 1 week voor dat de vloer zou komen een mailtje dat we € 275,00 extra moesten betalen omdat de stoffeerder zijn werk niet had kunnen doen. Na een niet zo goed verlopen gesprek met de klanten service waar ik had gezegd dat ik de extra kosten niet zou betalen best wel ontevreden en teleurgesteld geweest in Roobol. Dinsdag nog een telefoongesprek gehad met een andere medewerker van de klantenservice die mijn probleem wel begreep en zijn we er naar ieders tevredenheid uitgekomen. vrijdag 10 januari was de stoffeerder keurig op tijd bij ons en heeft de vloer super netjes bij ons gelegd dat was echt vakwerk.

Score voor Roobol: 4/5
Zou je Roobol aanbevelen? Ja