Roobol

I. Engelsman

In het filiaal in Zoetermeer wordt je geholpen door onbekwaam personeel. Ik heb een parketvloer voor bijna 3000 Euro gekocht van Solidfloor en gelijktijdig een schoonmaak en olieproduct voor de 6 jaar oude vloer.
Dit aangesmeerde product van Woca had volgens de vakman, die de nieuwe vloer gelegd heeft, de oudere vloer zo dusdanig beschadigd dat er dan een hele nieuwe vloer (ca. 100 m2) gelegd had moeten worden. Ondanks 4 keer bellen om het goede product te bestellen (het product van Solidfloor zelf) is Roobol Zoetermeer niet in staat het van de fabricant voorgeschreven product te leveren, erger nog, de laatste levering was weer van het merk Woca. Ik vind het onbegrijpelijk dat je naar een speciaal product vraagt om besteld te worden, het personeel iedere keer met het foutieve product aan komt zetten en dan nog durft te beweren dat het voor die vloer een goed product is. Na grondig onderzoek van mijn kant heb ik van een specialist die ook deze vloeren verkoopt het advies gekregen deze producten niet te gebruiken en werd stellig afgeraden.
Wij kopen nooit iets meer bij Roobol. Onkundig en onbekwaam personeel. Alleen goed voor de verkoop, maar zeer zeker niet voor advies. Daar hebben ze geen kaas van gegeten. Ik ben dus ook heel boos de winkel uitgelopen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik ben ervan overtuigd dat het personeel in Zoetermeer gisteren schoenen hebben verkocht en zich vandaag als vloerspecialisten aanbieden.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee