Roobol

José de Visser

Goed en kundig verkoop personeel tot aan de betaling geen probleem, maar bij klachten heeft Roobol klantbelang niet op het oog.
Wij hadden vlekken in onze gordijnen. Zijn veroorzaakt door het atelier.
Monteur langs ( is dag thuis zijn) kreeg de vlekken er niet uit vervolgens foto’s gemaakt. Vier weken niets gehoord. Het verzoek om ZELF de gordijnen terug te brengen ( alleen op di worden ze doorgebracht naar atelier) weer tijd verder na een week nog niets gehoord en hebben we een pittige mail gestuurd.
Uur later werden we gebeld door servicemedewerker gordijnen kunnen een week later opgehangen worden.
Geen enkele reactie op onze mail, geen excuses over de overlast die wij hebben gehad. Probleem is toch opgelost dus waar doe je moeilijk over.. alleen werd er begrip gevraagd voor de kant van Roobol.
Begin nov 18 besteld nu 5 en halve maand veel tijd energie en div medewerkers verder hopen we volgende week gordijnen te hebben die dus verschillende keren vervoerd zijn en schoongemaakt .
Heel benieuwd of Roobol hier nog iets mee gaat doen..

Geef een toelichting bij je beoordeling.

1. Onderscheid je tov van bij Hema, kwantum enz door SERVICE want op de kwaliteit en afwerking ( zelfde atelier) is er geen verschil
2. 1 regiehouder op een klacht niet een klant 4 weken laten wachten en DIV medewerkers laten spreken . Bel om klantverwachting te managen ook om bijv te vertellen als het iets langer duurt voorkom dat klant zelf moet bellen
3.- Bij bezoek van monteur exact de tijd aangeven (kost de klant veel wachttijd)
- meer mogelijkheden voor inplannen bezoek monteur kost nu weken
4. Scholing voor servicemedewerkers hoe om te gaan met niet tevreden of boze klant. Luister, luister luister toon begrip en biedt excuses aan ga daarna meedenken in oplossingen in klantbelang. Stop met eindeloos begrip te vragen van je klant.
Verschuil je niet achter je problemen met het atelier. Klant kan hier niets mee doet zaken met Roobol niet met het Atelier.
5. Wanneer het proces niet goed verlopen is biedt sowieso excuses aan en kom zelf als bedrijf met een tegemoetkoming!! Dit kost financieel wat, maar is de beste reclame !!
Wij zijn op DIV manieren actief om ondernemers in Zeist houden,
Maar met deze behandeling vanuit de service zullen we in ons (grote) netwerk in Zeist geen reclame kunnen maken voor Roobol.
6. Negatieve reviews maken je bedrijf kapot dus steek energie in de serviceafdeling en niet alleen in hoe lossen we problemen op een voor ons zo voordelige manier op (korte termijn visie).

Score voor Roobol: 1/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee